Zin in een tropisch avontuur? Reserveer nu je tickets voordelig online. Breng je eID mee (verplicht voor alle bezoekers vanaf 12 jaar). Meer info

FAQ

Je eerste keer padel in LAGO CLUB Padel Beveren
Ik heb nog nooit padel gespeeld. Kan ik starten?

Of je nu een ervaren of een beginnende padelspeler bent, in LAGO CLUB Padel Beveren is iedereen welkom. Wil je beginnen met padel? Bezoek dan zeker onze websitepagina met alle informatie over starten met padel: spelregels, tips & tricks, …

Ik wil starten met padel

Moet ik lid zijn om padel te spelen in LAGO CLUB Padel Beveren?

Nee, we werken niet met een lidmaatschap. Iedereen is welkom!
Om een reservatie te maken heb je wel een gratis account nodig op Playtomic, de grootste community van racketspelers in de wereld. Je kan de app downloaden via de App Store of Google Play.

Volg vervolgens deze stappen om een gebruiker aan te maken.

Vanaf welke leeftijd mag ik padel komen spelen?
  • Kinderen jonger dan 10 jaar mogen enkel padel komen spelen onder begeleiding van een volwassene 18+die mee speelt. Vanaf 10 jaar kunnen kinderen zelfstandig padel komen spelen.
  • Let op! Je kan pas vanaf 18 jaar een account aanmaken op de gratis app van Playtomic om een reservatie in LAGO CLUB Padel Beveren te kunnen maken. Playtomic kan je downloaden via de App Store of Google Play.
Met hoeveel spelers speel je padel?

Doorgaans speel je padel in dubbelspel (in totaal 4 personen, twee tegen twee). De afmetingen en inrichting van onze padelvelden zijn hierop afgestemd.

Welke uitrusting heb ik nodig om padel te spelen?
  • Padel racket en ballen
    Heb je zelf geen racket of de juiste padelballen? Er staat een automaat waar je ballen kan aankopen en rackets kan huren. Let op! Een tennisbal is niet geschikt voor het spelen van padel.
    Je vind hier een overzicht van de tarieven en voorwaarden.
  • Juiste schoenen
    Begin je maar net met padel spelen? Dan hoef je niet onmiddellijk padelschoenen aan te kopen. Je kan perfect starten met tennisschoenen of andere sportschoenen. Maar als je de smaak te pakken hebt, schaf je je beter een goed paar padelschoenen aan. 
  • Comfortabele kleding
    Je draagt best sportieve kledij waarin je voldoende bewegingsvrijheid hebt. Kleding uit dri-fit materiaal is aangeraden, omdat het zweet hierin sneller afgedreven wordt. Een broek of rokje met zakken is altijd een goed idee.
Wat is de prijs voor het reserveren van een terrein? Zijn er extra kosten?

De tarieven vind je terug op de tarievenpagina op onze website. Er zijn dal- en piektarieven. De prijzen zijn vermeld per persoon voor 60, 90 en 120 minuten speeltijd. Bij de reservatie via de app van Playtomic wordt de totaalprijs voor een dubbelspel (4 spelers) getoond. Om het platform te verbeteren en je de nodige ondersteuning te kunnen bieden tijdens je reservatie wordt er een servicecommissie en toeslag voor Playtomic aangerekend. Deze kosten worden niet gerestitueerd voor reserveringen.

Hoelang kan ik spelen?

Je kan een padelterrein reserveren voor 60, 90 en 120 minuten minuten tijdens de daluren en 90 minuten tijdens de piekuren.

Wat zijn de regels en voorschriften?

Het intern reglement kan je hier raadplegen.

Kan ik ook lessen volgen bij LAGO CLUB Padel Beveren?

Padel is een makkelijk toegankelijke sport voor iedereen. Voorlopig is er geen mogelijkheid om lessen te volgen, maar hier vind je de spelregels en tips om te starten met padel.

Faciliteiten
Hoeveel padelvelden zijn er?

Er zijn 3 outdoor padelvelden, waarvan 2 overdekt. Bij regenweer hoef je je spelletje padel dus niet te missen.

Zijn de padelvelden overdekt?

Er zijn 3 padelvelden buiten, waarvan er 2 overdekt zijn. Bij je reservatie kan je zelf je keuze maken.

Ik kom 's avonds spelen. Zijn de velden verlicht?

Ja, de verlichting van de velden verloopt via een automatisch systeem. Zo heb je geen enkele reden om naast de bal te slaan.

Ik heb geen padeluitrusting. Kan ik rackets en ballen ter plaatse huren of kopen?

Je kan aan het onthaal ballen aankopen en rackets huren.

Je vindt hier een overzicht van de tarieven en voorwaarden.

Is jullie parking betalend?

Nee, er is een gratis ruime parking vlakbij de padelvelden.

Mag ik mijn eigen eten en drinken meebrengen?

Tijdens het sporten is het belangrijk om voldoende water te drinken. Je kan daarom je eigen water meebrengen. Er is ook een drankenautomaat vlakbij de padelvelden.
Na je inspanning op het padelveld, kan je nog bijbabbelen met je vrienden in het Rest-eau-café of bij mooi weer aan de zomerbar vlakbij de padelvelden.
TIP! Er is een ruime buiten- en binnenspeeltuin voor de kinderen.


Openingsuren en dal-/piekmomenten
Op welke tijdstippen kan ik komen padellen?

Je vindt de openingsuren terug op onze website en je kan de beschikbare tijden ook gemakkelijk raadplegen via de Playtomic app, ook tijdens je reservatie.

Wat zijn de dal- en piekuren?

Je vindt de dal- en piekuren met de bijhorende prijs terug op onze tarievenpagina op de website en je kan de beschikbare tijden ook gemakkelijk raadplegen via de Playtomic app, ook tijdens je reservatie.

Hebben jullie sluitingsdagen?

We zijn 7 dagen op 7 geopend! Let wel: we zijn enkele dagen per jaar gesloten. Onze jaarlijkse sluitingsdagen zijn 1 januari, 24 december, Kerstmis en 31 december. In januari is het volledige centrum enkele dagen gesloten omwille van jaarlijks onderhoud. Raadpleeg de website voor meer informatie.

Wat zijn de openingsuren tijdens feestdagen?

Tijdens feestdagen gelden de openingsuren van de vakantie. Bekijk de openingsuren hier.

Tarieven en reservaties
Hoe kan ik een terrein reserveren?

Om een reservatie te maken heb je een gratis account nodig op Playtomic, de grootste community van racketspelers in de wereld. Je kan de app downloaden via de App Store of Google Play. Wanneer je een account hebt, kan je een reservatie maken via Spelen > Reserveringen. Je kiest voor LAGO CLUB Padel Beveren, selecteert je dag, uur en padelveld (overdekt of niet-overdekt). Bij de speeltijden staat telkens de totaalprijs voor een dubbelspel (met 4 personen) vermeld. Je kiest je speeltijd en gaat vervolgens verder naar de betaling om je reservatie af te ronden. 

Heb je nog geen account? Volg dan deze stappen om een gebruiker aan te maken.

Kan ik ook ter plaatse een padelveld reserveren?

Nee, je kan enkel een reservatie maken via de app van Playtomic.

Kan ik de betaling van mijn reservatie delen met mijn medespelers?

In de app van Playtomic kan je ervoor kiezen om de volledige reservatie te betalen of om enkel jouw deel te betalen. In deze stap kan je je medespelers uitnodigen en vragen om elk hun deel te betalen. Betalen ze niet voor de aangeduide termijn, dan betaal jij het openstaand saldo en kan je komen spelen.

Hoe kan ik mijn reservatie betalen?

Je kan betalen met Bancontact of kredietkaart.
Door op betalen te klikken, aanvaard je automatisch de verkoopsvoorwaarden en het privacybeleid van Playtomic

Je kan jouw reservatie ook betalen met credits. Hiervoor dien je eerst een creditpack aan te kopen.
Meer informatie over creditpacks

Kan ik mijn gereserveerde padelbeurt annuleren?

Ja, je kan je gereserveerde padelbeurt annuleren tot 24 uur voor aanvang via de app van Playtomic. In het overzicht van je reservatie, vooraleer je doorgaat naar het betaalscherm, word je op de hoogte gebracht van de geldende annuleringsvoorwaarden. Let op! De aangerekende servicecommissie en toeslag voor Playtomic worden niet terugbetaald. Voor annuleringen in minder dan 24 uur voor het speelmoment, is er helaas geen terugbetaling mogelijk.

Tijdens je bezoek
Er wordt regen voorspeld, kan ik komen spelen?

Reserveerde je een plaats op de overdekte terreinen? Dan kan je zeker van je ontspanningsmoment met vrienden komen genieten. Voor het niet overdekt terrein kan je annuleren tot 24 uur voor je gereserveerde padelbeurt.

Het is gestart met regenen tijdens onze padelbeurt. Wordt mijn beurt terugbetaald?

Reserveerde je een plaats op de overdekte terreinen? Dan kan je zeker van je ontspanningsmoment met vrienden komen genieten. Wanneer je aan het spelen bent op het niet overdekt terrein zullen we je geld terugstorten.

Kan ik onmiddellijk naar het padelveld met mijn reservatie of moet ik me ergens aanmelden?

5 minuten voor je gereserveerde padelbeurt krijg je een code via een sms of een notificatie van je Playtomic app. Deze code geef je in op het klavier aan het toegangspoortje van de padelvelden.

Is er iemand aanwezig om mij te helpen?

Ondervind je problemen of heb je extra hulp nodig? Onze onthaalmedewerkers van het zwembad kunnen je zeker op weg helpen. Na 21u00 kan je ook onze horecamedewerkers aanspreken.

Kan ik me omkleden voor en na mijn padelbeurt? En kan ik me douchen?

Ja, je kan je omkleden in de kleedcabines van het zwembad. Je kan er ook een douche nemen. Let op! Hiervoor moet je wel zwemkleding voorzien. Je moet hiervoor wel een toegangsbandje vragen aan de onthaalmedewerkers van het zwembad.

Ben ik verzekerd voor sportongevallen?

Je bent niet automatisch verzekerd voor sportongevallen als u bij LAGO CLUB Padel reserveert en sport.
Je bent in de mogelijkheid om je bij Tennis Vlaanderen aan te sluiten waarin een verzekering is opgenomen.

Bereikbaarheid
Routebeschrijving - met de auto

Komende vanuit Antwerpen

  • E17 richting Gent
  • Afslag 16 Kruibeke (16) rechts afslaan naar de Krijgsbaan/N419
  • Neem derde afslag op de rotonde naar de Beversebaan/N70
  • +/- 5 km rechtdoor rijden (door centrum Melsele en Beveren)
  • Na 5 km rechts afslaan in de Pastoor Steenssensstraat

Komende vanuit Gent

  • E17 richting Sint-Niklaas
  • Afrit 15 Sint-Niklaas-centrum nemen
  • Rechts aanhouden naar de Prins Alexanderlaan/N16
  • N16 rechts aanhouden naar de Koningin Astridlaan/N70

Parking

Onze hoofdparking P1 is gelegen aan de Pastoor Steenssensstraat en biedt plaats aan 200 auto’s. Indien P1 volzet, kan u gebruik maken van parking P2 aan de Lindenlaan. Deze biedt plaats aan 150 auto’s en geeft via het wandelpad naast het voetbalterrein ook rechtstreeks toegang tot het zwembad.

 

Routebeschrijving - met de trein

Komende vanuit Gent

  • LIJN 59: Kortrijk-Antwerpen-centraal
  • Afstappen in station Beveren
  • Van aan het station tot aan het zwembad is het 2 kilometer stappen. (ca. 20 min.).
  • Uw vertrekpunt is: Stationsplein, Beveren-Waas, Beveren – Beveren (B, 9120)

Komende vanuit Antwerpen

  • LIJN 59: Antwerpen-centraal-Kortrijk
  • Afstappen in station Beveren
  • Van aan het station tot aan het zwembad is het 2 kilometer stappen. (ca. 20 min.)
Routebeschrijving - met de bus

Komende vanuit Lokeren

  • Lijn 81-lijn 82: Lokeren station-Antwerpen Fr. Van Eedenplein
  • Afstappen aan halte: Vijfstraten
  • Nog een 10-tal min. te voet tot aan het zwembad

Komende vanuit Antwerpen Linkeroever

  • Lijn 81-lijn 82: Fr. Van Eedenplein (Antwerpen Linkeroever)-Lokeren (station)
  • Afstappen aan halte: Vijfstraten
  • Nog 10-tal min. te voet tot aan het zwembad
  • In de week: gemiddeld 2 bussen per uur
  • In het weekend: 1 bus per uur
  • Lijn 85: Antwerpen LO-Moerbeke-Waas
  • Lijn 84: Antwerpen LO-Kieldrecht
  • Afstappen aan halte: Onze Lieve Vrouwkerk
  • Van hieruit nog 7-tal min. te voet naar het zwembad
  • Lijn 83: Antwerpen LO-Kieldrecht
  • Afstappen aan halte: Triestlaan of Vinkendam
  • Van hieruit +- 7 min wandelen tot aan het zwembad (langs de Meerminnendam)

Schoolbussen
Schoolbussen (scholen-verenigingen-overige) dienen aan te rijden via Klappersstraat en Meerminnendam, niet langs Pastoor Steenssensstraat.
Groepen dienen langs de zijkant van het gebouw binnen te gaan via de ingang voor groepen.

Bereikbaarheid klantendienst
Ik heb een vraag. Wanneer en hoe kan ik de klantendienst bereiken?

Kijk eerst even of je je antwoord kan terugvinden in onze FAQ’s. Kon je het toch niet vinden? Onze medewerkers helpen je graag verder tijdens de kantooruren:
E-mail: demeerminnen@lago.be
Telefoon: 03 750 35 00
Social media: stel je vraag via Facebook Messenger.
Onze medewerkers doen hun uiterste best om je vraag zo snel mogelijk te beantwoorden. Hou rekening met een responstijd van 1 à 3 dagen. Dank je wel voor je begrip.
Let op! Reservaties zijn niet mogelijk via e-mail, telefoon of social media.

Ik heb een mailtje gestuurd maar krijg geen antwoord. / Ik probeer te bellen maar krijg geen gehoor.

Onze onthaalmedewerkers krijgen heel wat vragen binnen. Zij doen hun uiterste best om alle telefoons en e-mails zo snel mogelijke te beantwoorden.
Hou rekening met een responstijd van 1 à 3 dagen. Dank je wel voor je begrip.

Heb je een klacht of een opmerking?
  • Was je niet tevreden over je bezoek? Alvast onze excuses voor je onaangename ervaring.
    We hechten veel belang aan de feedback van onze klanten. Dank je wel om je klacht door te geven via het klachtenplatform. Dit geeft ons de mogelijkheid om de kwaliteit van onze dienstverlening en ons aanbod te verbeteren.
    We behandelen je feedback zo snel mogelijk.

Mijn klacht melden 

  • Voor buitengerechtelijke geschillenbeslechting kan je bovendien beroep doen op het Online Dispute Resolution platform van de Europese Unie via deze link: http://ec.europa.eu/odr 

LAGO CLUB Padel Beveren

LAGO CLUB is een divisie van LAGO.
Email: padel.beveren@lago.be

Contact

Let op!
Ben je 12 jaar of ouder? Breng altijd je identiteitskaart mee.

Breng bij elk bezoek je identiteitskaart mee. Een rijbewijs is niet geldig. Er worden verplichte bezoekersregistraties uitgevoerd aan de kassa’s.

Lees er hier alles over